ما بررسی میکنیم که چگونه اصول طراحی وبسایت شما میتواند بر ترافیک وب سایت تأثیر بگذارد – و نکاتی را برای رفع سریع ارائه میکنیم که هدف آن بهبود تعداد بازدیدکنندگان و تجربه آنها میباشد.
رشد محتوا و بازاریابی رسانههای اجتماعی برای مشاغل آنلاین باعث هدایت بازدیدکنندگان به وبسایت شما به آسانی می شود.
در حالی که اینها ابزارهای واقعاً مهمی در سال 2022 هستند، گاهی اوقات اگر وب سایت شما به خوبی طراحی نشده باشد، هیچ بازاریابی نمی تواند این ترافیک را بهبود بخشد.
هم استراتژی و هم طراحی وب سایت شما می تواند به طور قابل توجهی بر روی رتبه آن در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد – که به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا SEO شناخته می شود – بنابراین قبل از شروع یک کمپین بازاریابی پرهزینه، مهم است که اصول اولیه طراحی وب سایت خود را درست انجام دهید.
طراحی واکنشگرا یا تطبیقی –
چگونه نمای موبایل، تبلت (و اکنون صفحه نمایش بزرگ) وب سایت شما می تواند بر ترافیک تأثیر بگذارد
احتمالاً داشتن یک وب سایت واکنش گرا مهمترین عامل در سال 2022 است.
واکنشگرا یعنی چه؟ یک وب سایت واکنش گرا وب سایتی است که صرف نظر از اینکه از چه دستگاه یا اندازه صفحه نمایش استفاده می کند، محتوا را به وضوح برای بازدیدکنندگان تطبیق داده و نمایش می دهد.
گوگل اعتراف میکند که وبسایتهایی را که واکنشگرا نیستند جریمه میکند، بنابراین در اصول طراحی سایت اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که اطمینان حاصل شود که وبسایت شما واکنشگرا است.
در حالی که اکثر وبسایتهای تازه ایجاد شده وب سایت واکنشگرا هستند، اطمینان از اینکه محتوا نه تنها برای این دستگاهها قالببندی شده است، بلکه برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن برای بازدیدکنندگان نیز بهینهسازی و بهینهسازی شدهاند نیز مهم است.
نکته در مورد بهبود سایت شما:
ابتدا می توانید وب سایت خود را با استفاده از ابزار Google’s Mobile Friendly تست کنید
سرعت سایت –
چگونه سرعت بارگذاری می تواند بر ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد و چگونه آن را برطرف کنید
در جامعه پر سرعت امروز، یک وب سایت با بارگذاری کند می تواند برای بازدیدکنندگانی که به سرعت آن را ترک می کنند، تجربه ضعیفی ایجاد کند. این همچنین اغلب منجر به جریمه شدن توسط موتورهای جستجو برای ارائه یک تجربه منفی می شود.
تصاویر و ویدیوهایی که در وب سایت شما ظاهر می شوند اغلب مقصر اصلی هستند که بر سرعت تأثیر می گذارند، با این حال اینها بخشی ضروری از یک طراحی جذاب هستند.
بنابراین مهم است که بین محتوایی که با بالاترین کیفیت نمایش داده می شود تعادل ایجاد شود- اما اندازه فایل مناسب برای بهینه سازی سرعت بارگذاری شود.
نکته در مورد بهبود سایت شما:
بهینه سازی تصاویر شما اغلب اولین نقطه تماس برای رسیدگی به سرعت بارگذاری است.
بهینه سازی محتوا –
چگونه متن بهینه سازی ضعیف می تواند بر ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد
طراحی وب سایتی که موتورهای جستجو به راحتی بتوانند آن را بخزند نه تنها سئوی شما را افزایش می دهد بلکه به جذب بازدیدکنندگان بالقوه به سایت شما نیز کمک می کند.
به طور کلی در اصول طراحی سایت، بهینه سازی محتوا عبارت است از قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط و مناسب برای جستجو در وب سایت و محتوای شما – مانند عنوان صفحه، توضیحات و متن شما.
این توجه به موتورهای جستجو کمک می کند که وب سایت واکنشگرا ی شما (برخلاف نزدیکترین رقیب شما) به مشکلاتی که بازدیدکنندگان ممکن است داشته باشند پاسخ می دهد و به نوبه خود رتبه شما را بالاتر می برد و ترافیک سایت شما را افزایش می دهد.
نکته در مورد بهبود سایت شما:
در حالی که راههای زیادی برای بهینهسازی محتوا وجود دارد، اما یک تمرین سریع این است که ۴ تا ۱۰ کلمه کلیدی یا عباراتی را جستجو کنید که در حالت ایدهآل، مایلید بازدیدکنندگان وب سایت واکنش گرا ی شما را از طریق آنها پیدا کنند.
محتوای وب سایت فعلی خود (مانند متن، طرح و تصاویر) را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا این عبارات به طور طبیعی و در مکان های برجسته مانند سرفصل های کلیدی و عنوان صفحه شما ظاهر می شوند یا خیر.
محتوای به روز –
چگونه استراتژی هایی مانند وبلاگ نویسی می تواند به بهبود ترافیک وب سایت شما کمک کند
محتوای با کیفیت کلید یک طراحی سایت شخصی موفق است – با این حال ارائه مداوم اطلاعات و به روز رسانی های جدید برای موتورهای جستجو مهم است.
ایجاد یک وبلاگ در وب سایت خود (درست مانند وبلاگی که در حال خواندن آن هستید) یکی از راه هایی است که به بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو اجازه می دهد بدانند که شما فعالانه برای کمک به اینجا هستید – هم دلیلی برای اولویت دادن شما به رقیب و هم نشان دادن سطح تخصص در زمینه انتخابی شما
نکته در مورد بهبود سایت شما:
در ابتدا، در نظر بگیرید که آیا یک وبلاگ برای کسب و کار یا سازمان شما مفید است یا خیر.
اگر فکر میکنید که برای ایجاد مداوم پستها زمان دارید، به مشکلات کلیدی یک بازدیدکننده فکر کنید و اینکه چگونه یک پست یا ویدیوی آموزنده میتواند به رفع این مشکلات کمک کند.
طراحی بصری و قابلیت استفاده
چگونه ظاهر و احساس وب سایت شما می تواند بر ترافیک تأثیر بگذارد
سازگاری بین برند شما و حضور آنلاین شما یکی دیگر از ملاحظات مهمی است که می تواند بر ترافیک وب سایت تأثیر بگذارد.
یک وب سایت حرفه ای می تواند تصور کاربر را از وب سایت شما ایجاد کند(وب سایت واکنش گرا) یا آن را از بین ببرد و به نوبه خود میزان بازدید شما را افزایش دهد.
اینکه چقدر استفاده از وب سایت آسان است نیز بسیار مهم است – به ویژه هنگامی که خواسته ها و نیازهای بازدیدکننده شما را در نظر می گیریم و آیا آنها واقعاً می توانند این اقدامات را به راحتی انجام دهند.
نکته در مورد بهبود سایت شما:
در نظر بگیرید که آیا طراحی بصری سایت شما به عنوان یک کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد یا خیر. آیا طراحی شما به روز است آیا وب سایت واکنش گرا دارید؟ و حضور کسب و کار شما را افزایش می دهد یا چیزی است که از آن خجالت می کشید؟
قابلیت استفاده وب سایت واکنشگرا ی خود را نیز در نظر بگیرید. یک تمرین سریع این است که به سه وظیفه فکر کنید که بازدیدکننده سایت شما میخواهد به آن دست یابد – و انجام این کارها از طریق ناوبری وبسایتها، دکمهها یا فراخوانی برای اقدامات شما چقدر آسان است.
اگر احساس میکنید یکی از موارد بالا وجود ندارد، در مورد بهروزرسانی خدمات طراحی سایت سریع با ما تماس بگیرید.
نتیجه گیری
در حالی که در لیست بالا کاملاً مشخص است، راههای رسیدگی به این مسائل واقعاً قابل دستیابی هستند، چه در حال مدیریت وبسایت خود باشید و چه یک طراح وبسایت برای شما کار کند.
فرآیند کلی طراحی سایت ما به دستیابی به طراحی بصری و قابلیت استفاده با کیفیت بالا کمک می کند، و برای اطمینان از برآورده شدن این الزامات، محتوا و کلمات کلیدی را در مراحل اولیه بررسی می کنیم.
واکنشگرایی تلفن همراه، تبلت و صفحه نمایش بزرگ نیز یک استاندارد برای تمام وب ها از جمله طراحی سایت شرکتی هستند.
بخش کلیدی کارما تعمیر و نگهداری با مشتریانمان، بهینه سازی تصاویر و گرافیک ها در وب سایت آنها، و همچنین ارائه ایده های مفید در مورد پست های وبلاگ یا به روز رسانی هایی است که هدف آنها جذب بازدیدکنندگان است.