نقشه راه یادگیری وردپرس برای تازه‌ کاران

نقشه راه یادگیری وردپرس

نقشه راه یادگیری وردپرس گام به گام برای تازه‌ کاران

وردپرس

اگر قصد دارید به جمع بهترین توسعه دهندگان آزاد وردپرس بپیوندید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. اول، شما باید از تمام فناوری های اساسی که به چارچوب وردپرس مربوط می شود آگاه باشید. دوم، شما باید دانش کاملی از تمام فناوری هایی داشته باشید که توسعه یک وب سایت جدید را آسان و بدون دردسر می کنند. یادگیری وردپرس آسان است . با این حال ، شما باید ابزارها و تکنیک های مناسب را انتخاب کنید و همچنین یک مسیر یادگیری قوی را دنبال کنید تا بتوانید تلاش های خود را بهینه کنید. در اینجا، ما شما را از طریق نقشه راه یادگیری برای مبتدیان وردپرس راهنمایی می کنیم، که ممکن است سفر شما را در این مسیر آسان کند .

قبل از اینکه برای یادگیری وردپرس حرکت کنید ، فن آوری های اساسی وجود دارد که باید آنها را بشناسید و دانش خوبی در مورد آنها داشته باشید، که به یادگیری آسان و کارآمد کمک می کند.

با یادگیری وردپرس و طراحی سایت میتوانید یادگیری سئو را تسهیل کنید .

 

مرحله اول یک دوره آموزشی عالی در HTML دریافت کنید

گام اول در نقشه راه یادگیری وردپرس : اگر خیلی از HTML آگاه نیستید یا زیاد از آن استفاده نکرده‌اید ، این اولین چیزی است که باید قبل از ادامه کار با وردپرس یاد بگیرید. این فریم ورک از نحو و تگ های HTML استفاده می کند که یادگیری اصول اولیه را برای شما مهم می کند . این به شما کمک می کند تا وب سایت را با استفاده از نحو و برچسب های سفارشی ارتقا دهید. در واقع، چارچوب وردپرس با بینش HTML قابل دسترسی تر خواهد بود.

 

به یاد داشته باشید، HTML بلوک سازنده وردپرس است، به همین دلیل برای مبتدیان بسیار مهم است . این به شما کمک می کند تا صفحات را مطابق با نیازها و نیازهای سفارشی خود تنظیم کنید.

 

یادگیری wordpress

 

گام شماره 2 استایل CSS

گام دوم در نقشه راه یادگیری وردپرس  :ظاهر و ظاهر وب سایت به راهنمای استایل بستگی دارد و برای وردپرس ، راهنما با استفاده از CSS توسعه یافته است . در نتیجه، آگاهی از این راهنمای استایل بسیار مهم است زیرا به شما در طراحی صفحات در صورت نیاز کمک می کند. شما باید ویژگی های راهنمای استایل را در وب سایت خود نیز پیاده سازی کنید. جدا از این، شما همچنین باید روی جزئیات BEM و شبکه CSS سرمایه گذاری کنید تا زیبایی وب سایت را بهبود بخشید . شما همچنین باید پیش پردازشگر SASS و پرس و جوهای رسانه ای را یاد بگیرید تا بتوانید یک وب سایت بادوام و خوش سبک ایجاد کنید.

ادامه مطلب  آیا یادگیری وردپرس آسان است ؟ | آموزشی سریع برای ورود به دنیای وب

 

بیشتر بخوانید : سفارش سایت پزشکی

 

مرحله سوم روی جاوا اسکریپت سرمایه گذاری کنید

گام سوم در نقشه راه یادگیری وردپرس :جاوا اسکریپت، مانند HTML، به طور گسترده در نحو و تگ های وردپرس استفاده می شود . به همین دلیل است که حداقل باید دانش خوبی از این اسکریپت داشته باشید . مهم است که برای یادگیری این اسکریپت سرمایه گذاری کنید زیرا به طور انبوه جلوی وب سایت را کنترل می کند . خواهید دید که جی کوئری بر تعداد زیادی از کتابخانه ها تسلط دارد ، به همین دلیل برای توسعه وب سایت مهم است.

با یادگیری وردپرس میتوانید طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی , سایت خبری و… را به راحتی انجام دهید .

 

مرحله چهارم مبانی PHP

نقشه راه وردپرس

گام چهارم در نقشه راه یادگیری وردپرس :آخرین اما نه کم اهمیت ترین ، PHP یکی از پیش نیازهای مطمئن برای توسعه وردپرس است. این زبان برنامه نویسی برای این فریم ورک است و شما قطعاً نمی توانید این را از دست بدهید. شما باید در کنار MySQL دانش خوبی از PHP داشته باشید تا بتوانید دانش خود را در مورد frontend و همچنین backend کنترل کنید. همراه با توابع پر استفاده برای PHP، شما همچنین باید در مورد امنیت و تست عمیق یاد بگیرید تا تلاش خود را با وردپرس افزایش دهید.

 

هنگامی که دانش خوبی در مورد پیش نیازها به دست آوردید ، می توانید با وردپرس شروع کنید. یک برنامه راهنما برای اینکه چگونه باید با آموزش های توسعه وردپرس پیش بروید و چه چیزهایی را باید بدانید وجود دارد.

 

 یادگیری وردپرس

 

 

حتی اگر قصد طراحی سایت شخصی را دارید وردپرس برای شما بهترین گزینه است .

توسعه قالب وردپرس

این اولین قدم برای یادگیری وردپرس است . شما باید بتوانید یک تم سفارشی ایجاد کنید . بخش مبانی تم وجود دارد که شما را از طریق بلوک های سازنده قالب وردپرس راهنمایی می کند. هنگامی که عناصر را درک کردید، از طریق بخش عملکرد راهنمایی خواهید شد، که به شما کمک می کند تا تم را بسازید و ویژگی هایی را که می خواهید در تم خود به آن بدهید. در نهایت، می‌توانید از روش‌های پیشرفته رابط کاربری و روش‌های تست تم برای ارائه یک تم بدون اشکال به سایت وردپرس خود استفاده کنید.

ادامه مطلب  آموزش نصب تصویری وردپرس در سی پنل

 

توسعه افزونه وردپرس

این دومین گام هدایت شده برای تسلط بر پلتفرم وردپرس و یادگیری راه رو به جلو برای توسعه وب سایت است. قبل از اینکه به سمت درک نحوه القای امنیت به پلاگین های خود حرکت کنید ، اصول اولیه توسعه افزونه را مسلط شوید. همچنین باید بدانید که هوک ها چگونه نقش مهمی در توسعه افزونه ایفا می کنند و چرا باید آنها را برای تعامل بهتر پیاده سازی کنید. همچنین باید بدانید که چگونه جاوا اسکریپت یا سایر فناوری‌ها توسعه افزونه را افزایش می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید : سفارش سایت خبری

 

استانداردهای کدنویسی را درک کنید

بدون کد مناسب و بدون اشکال در کنار شما نمی توانید کار کنید. در نتیجه، شما باید روی درک استانداردهای کدنویسی و اینکه کد پاک چیست سرمایه گذاری کنید. استانداردهای کدگذاری مطابق با تکنولوژی مورد استفاده تغییر می کند. به عنوان مثال، یک استاندارد کدنویسی متفاوت برای CSS، HTML و جاوا اسکریپت پیدا خواهید کرد. قبل از شروع توسعه وردپرس، باید اسناد را مطالعه کنید و روش های توسعه کد را به طور کامل تعیین کنید.

 

شروع به کار با REST API

REST API یک عنصر مهم در توسعه وردپرس است، زیرا یک رابط بین برنامه ها و وردپرس برای تعامل بهتر ارائه می دهد. با REST API می‌توانید زیبایی‌شناسی و همچنین تجربیات سایت وردپرس را بهبود بخشید و آن را کاربرپسندتر کنید. این نرم افزار دارای یک ویرایشگر بلوک است و دارای برخی رابط های افزونه بهبود یافته است که آن را باورنکردنی و جالب می کند.

 

جدا از این، شما باید استانداردهای طراحی را درک کنید. مستندات کامل وردپرس را در رابطه با طراحی رابط و استانداردها مرور کنید. پس از متقاعد شدن و آگاهی از تمام روش های آزمایش و توسعه، با فرآیند توسعه خود شروع کنید.

 

جمع بندی

هر فردی که با وردپرس شروع می کند از نحوه شروع کار آگاه نیست .  این راهنما باید به برنامه‌ریزی آموزش‌های شما و طی کردن یک فرآیند یادگیری تعریف ‌شده و سریع کمک کند . با این اشاره‌ها، حداقل اصول اولیه را می‌دانستید، که به شما درک کافی از توسعه و خود چارچوب می‌دهد. در پایان، با تجربه عملی، می توانید تجربه را آزاد کنید و نمونه های جدیدی ایجاد کنید. وب رویال (با هدف ارائه خدمات طراحی سایت ) امیدوار است که نقشه راه یادگیری وردپرس را به طور جامع و کامل به شما عزیزان ارائه کرده باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟