پلاگینهای ضروری ووکامرس رایگان + 20 افزونه 2023

پلاگینهای ضروری ووکامرس

افزونه های رایگان ضروری برای ووکامرس

در طراحی سایت فروشگاهی برای توسعه ووکامرس باید از پلاگینهای ضروری ووکامرس که هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی عرضه میشوند برای فروشگاه اینترنتی خودمان استفاده کنیم.در مقاله بعدی لیستی از پلاگینهای پولی و محبوب ووکامرس را ارائه میدهیم.

  1. ووکامرس فارسی

یک ابزار کمکی برای ووکامرس که وظیفه ی فارسی سازی ووکامرس را به عهده داره و در کنارش چند کار دیگر مثلا فارسی سازی اعداد ووکامرس و تشخیص صحت کدپستی  وهمراه با امکانات کاربردی نظیر شهر های ایران، واحد های پولی ایران در قسمت تسویه حساب ووکامرس را انجام میدهد.

 

2.    افزونه پیامک ووکامرس Persian WooCommerce SMS

یک افزونه عالی و مکمل برای سیستم ووکامرس که به شما قدرت ارسال پیامک های سفارشی شده ی شما برای مشتریان خود را دارد که برای اطلاع رسانی وضعیت های سفارش مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد قابل ذکر است که برای استفاده از امکانات افزونه باید پنل پیامکی از یکی از شرکتهای معتبر تهیه و به افزونه متصل کنید.

 

 

3.    افزونه حمل و نقل ووکامرس (پست پیشتاز و سفارشی، پیک موتوری)

پلاگینی برای استفاده از تعرفه های پستی و امکان تعیین کلاس هایی برای قیمت گذاری روش های ارسال محصول متنوع به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Zarinpal Gateway4

 

افزونه زرین پال یکی از درگاه های واسطه برای پرداخت در سیستم ووکامرس استفاده می شود که می توان بجای استفاده از درگاه مستقیم بانکی از آن استفاده کرد و از محبوبترین افزونه ها در زمینه درگاه پرداخت می باشد.

ادامه مطلب  طراحی لوگو چیست ؟ تاریخچه + انواع و مزایا داشتن لوگو

5. Variation Swatches for WooCommerce

 

پلاگین ساخت محصولات متغیر با استفاده از نوع رنگ و سایز و هر مقادیری که فروشگاه شما نیازمند آن است و برای هر رنگ و اندازه ای یک قیمت متغیر و عکس و رنگ خاصی تعریف کنید.

 

6. Checkout Field Manager (Checkout Manager) for WooCommerce

 

برای شخصی سازی صفحه پرداخت یکی از بهترین پلاگینهای ضروری ووکامرس است که می توان فیلدی از مشخصات درخواستی در صفحه ی پرداخت را حذف , اضافه یا ویرایش کرد حتی می توان فیلد شرطی برای محصولاتی خاص استفاده کرد.

 

  1. WOOF – Products Filter for WooCommerce

یک فروشگاه اینترنتی بدون داشتن فیلترهای جذاب برای تفکیک اجناس موجود در فروشگاه عملا فروشگاهی به دل نشین نمی باشد و نرخ خروج مشتری از فروشگاه به دلیل خستگی در پیدا کردن جنس مورد نظر افزایش می یابدو این افزونه فیلترهای جذابی در اختیار ما قرار می دهد که امکانات کامل آن را باید در نسخه ی حرفه ای آن که باید خریداری شود پیدا کرد.

 

8. TeraWallet – For WooCommerce

 

چه خوب میشه برای خرید از سایت داخل پنل کاربریمون یک کیف پول مجازی داشته باشیم برای زمانی

دسترسی به کارت بانکی نداشتیم به راحتی از سایت خرید کنیم..راحته فقط کافیه تراولت رو نصب کنی و از امکاناتش استفاده کنیم.

 

9. YITH WooCommerce Wishlist

 

یکی از کمپانی هایی که محصولات خاصی برای ووکامرس میسازه کمپانیه YITH است که کلی محصول جذاب برای ووکامرس داره و یکی ازینها پلاگین ساخت لیست علاقه مندی هاست . به راحتی یک برگه بسازید و از شرتکد این افزونه استفاده کنید تا زمانی که محصولی را به لیست علاقه مندی هاتون اضافه کردید در این برگه مشاهده کنید.

 

10. YITH WooCommerce Compare

 

بازم ازین گروه میرسیم به یک پلاگین قدرتمند برای مقایسه کردن محصولات که این افزونه هم در دو نسخه مجانی و پولی عرضه میشود.نسخه ی رایگان برای ابتدای کار سایت فروشگاهی مناسب می باشد.

 

11. YITH WooCommerce Quick View

 

این افزونه برای زمانی استفاده میشود که محصولات ما به صورت لیست در کنار همدیگه قرار دارند و کاربر قبل ازینکه به صفحه ی محصول برود می تواند پیش نمایشی از جزییات اصلی محصول را ببیند.

12. WooCommerce Blocks

 

ادامه مطلب  معرفی انواع ریدایرکت URL و تاثیر آن بر روی سئو سایت

یکی از پلاگینهای ضروری ووکامرس پلاگینی برای منعطف سازی نمایش محصولات ووکامرس است که می تواند نحوه ی نمایش محصولات در صفحات مختلف را کنترل کرد که مثلا به صورت گرید یا لیستی نمایش داده شوند.

 

13. Dokan – Best WooCommerce Multivendor Marketplace Solution

 

یک افزونه برای چند فروشنده کردن سایت ووکامرسی که میتوان یک فروشگاه اینترنتی را با چند فروشنده همانند دیجی کالا

اداره کرد افزونه ی دکان است البته نسخه ی رایگان این محصول دارای محدودیتهایی است که با خرید نسخه ی پرو همه ی امکانات آن در دسترس شماست.

 

14. Email Template Customizer for WooCommerce

 

ایمیل های پیشفرض ووکامرس ظاهر چندان مناسبی برای ارسال ندارند .شما می توانید با این افزونه دستی به سر و گوش ایمیل های ارسالی ووکامرس سایت فروشگاهی خودتان بکشید و ایمیل های زیبا و جذابی بسازید.

 

15. Custom Product Tabs for WooCommerce

 

اگر در صفحه ی محصول خودتان نیاز به تبهای اضافه برای توضیحات یا نقد و بررسی و یا هر محتوای خاصی که دارید

به راحتی با این افزونه می توانید تب جدید اضافه کنید و با استفاده از شورتکد (مثلا المنتور) محتوای خود را فراخوانی کنید.

 

16. WooCommerce Multilingual & Multicurrency with WPML

 

افزونه ای مناسب برای چند زبانه کردن صفحات محصول فروشگاه آنلاین خودتان که با یکم دانستن زبان انگلیسی می توانید محتوای صفحه محصول خودتان را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید.

 

17. Product Video Gallery for Woocommerce

 

اگر می خواهید در کنار استفاده از عکس برای معرفی محصولتان از ویدیو استفاده کنید می توانید ازین افزونه در فروشگاه اینترنتی خودتان استفاده کنید.

 

18. Brands for WooCommerce

 

محصولات خودتان را اگر می خواهید بر طبق برند در فروشگاه اینترنتی خودتان دستبه بندی کنید به این پلاگین بعد از اضافه کردن برند می توان محصول مورد نظر را برای این دسته بندی برند انتخاب کرد و در قسمت آن برند نمایش داد.

 

19. فاکتور ساز حرفه ای پپرو

 

فاکتورهای PDF/HTML قابل تنظیم برای ووکامرس ایجاد کنید، به ایمیل، برگه های بسته بندی، برچسب های حمل و نقل، ردیابی حمل و نقل، ویژگی تک فروشگاهی و …این افزونه به شما امکان می دهد برای سفارشات WooCommerce فاکتورهای عالی ایجاد کنید.

 

One thought on “پلاگینهای ضروری ووکامرس رایگان + 20 افزونه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟