بهترین قالب های فروشگاهی در سال 2023

بهترین قالبهای فروشگاهی

بهترین قالبهای فروشگاهی ایرانی و خارجی برتر

 

در این مقاله بهترین های قالب فروشگاهی وردپرسی که در مارکتهای ایرانی و مارکتهای خارجی موجود هستند و از جامعه ی آماری بالا و محبوبیت حداکثری را دارا هستند معرفی و بررسی میکنیم. اگر دلایلی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارید معطل نکنید و هرچه زودتر کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.اگر نیاز به خدمات طراحی سایت داشتید با ما تماس بگیرید.

 

فلت سام (flatsome)

رتبه ی اول فروش بهترین قالب های فروشگاهی در تم فارست با فروشی نزدیک به دویست هزار دفعه که این قالب را به محبوبترین قالبها تبدیل کرده است.

اولین ویژگی این قالب داشتن صفحه ساز اختصاصی خودش است که تقریبا همه ی امکانات برای ساخت سایت را فراهم می کند.

البته می توان از صفحه سازی مثل المنتور در قالب بهره برد ولی یکم عقلانی نمی باشد!

قالب فلت سام قالبی بهینه برای سئو و موبایل می باشد که دارای هدر ساز اختصاصی خود می باشد .

همچنین قابلیت سفارشی سازی خیلی زیادی برای کاستوم کردن بخشهای مختلف سایت است.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

وودمارت

دومین قالب فروشگاهی پر فروش در تم فارست میرسه به جناب وودمارت که در ایران محبوبیت بالایی دارد  و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

یکی از مزایای این قالب هماهنگی با صفحه سازهای قدرتمند وردپرس است مانند المنتور و ویژوال کامپوزر که به ما در ساخت یک سایت کمک شایانی می کند.

هدر ساز اختصاصی یکی دیگر از مزیتهای این قالب قدرتمند است و قابلیتهای زیاد فروشگاهی که در این قالب گنجانده شده شما را از نصب بیشتر افزونه ها بی نیاز میکند.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

پورتو porto

سومین قالب فروشگاهی خارجی هم پورتو است که یکی از قالبهای خوب و قوی برای وردپرس که ویژگی های زیادی مانند هدرساز,تنظیمات قالب کامل,صفحه ی محصول ساز و کاملا بهینه برای موتورهای جستجو است.

این قالب هم با صفحه ساز قدرمتند المنتور سازگاری کامل دارد و می توانید بهترین طرحها را با پورتو پیاده سازی کنید البته با صفحه ساز ویژوال کامپوزر هم کاملا سازگار می باشد.

ادامه مطلب  رفع استرس کاری + 5 راه کاربردی

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

ایکس استور

قالب ایکس استور یکی از بهترین قالبهای فروشگاهی در زمینه چند فروشندگی است که با دکان سازگاری کامل دارد و پشتیبانی کامل صفحه ساز المنتور هم دست شما را برای ساخت سایتهای زیبا و چشم نواز باز گذاشته است.

ویژگی های زیاد این قالب از جمله هدر ساز, فوترساز داشتن و دموهای متنوع برای کسانی که عجله در طراحی دارند می تواند مفید باشند و بهینه شده برای موتورهای جستجو است.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

ایران کالا

ایران کالا یک قالب فروشگاهی سازگار با افزونه قدرتمند و محبوب ووکامرس می‌باشد. که برای شما امکان فروش هم محصول فیزیکی و هم محصول مجازی را فراهم می‌آورد. یکی از ویژگی‌های مهم این قالب عدم استفاده و وابستگی به هیچ پلاگین جانبی می‌باشد که این مورد در سرعت بارگذاری قالب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

این قالب با نیازسنجی کاربران ایرانی طراحی شده که خیلی از افزونه های ووکامرسی رو به صورت اختصاصی در قالب گنجانده شده و به همین قالبی بهینه طراحی شده تا کاربران ایرانی به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنند .

در ضمن این قالب با هر دو صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر هماهنگی کامل دارد.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

سیگما پلاس

مجموعه همکار وردپرس در اولین محصول اختصاصی خود یک قالب حرفه ای و تمامی عیار برای فروشگاه های آنلاین فروش فایل ( اعم از فروش قالب و افزونه ، فایل های psd ، کتاب و تمامی فایل های دانلودی) و سایر فروشگاه های فروش محصولات فیزیکی و ارسالی را طراحی کرده است که به راحتی می توانید با ان یک مارکت راه اندازی کنید. این قالب وردپرس بصورت اختصاصی توسط واحد برنامه نویسی مجموعه همکار وردپرس کد نویسی شده و با افتخار یک محصول تماما ایرانی است. قالب فروشگاهی سیگما برآورده کننده تمامی نیاز های شما در فروشگاه مجازی خواهد بود. از ویژگی های حرفه ای قالب می توان به کد نویسی اختصاصی و حرفه ای، صفحه اصلی زیبا، پنل تنظیمات حرفه ای و پیشرفته و… اشاره کرد.

ادامه مطلب  حفاظت از سایت وردپرسی + 9 راه دفاعی 2023

هماهنگی کامل با المنتور,هدرساز,فوترساز اختصاصی و کلی ویژگی دیگر از وجه تمایز این قالب ایرانی میباشد.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

دینا کالا

در توسعه و طراحی این پوسته که از جمله سریع ترین های قالب وردپرس است سعی برآن شد که از آخرین متدها و افزونه ها و مباحث به روز در توسعه محصول استفاده شود تا نیازهای یک فروشگاه کامل آنلاین را جوابگو باشد. استفاده از صفحه ساز قدرتمند المنتور که این روزها انقلابی رو در طراحی سایت های وردپرسی ایجاد کرده در کنار امکانات و افزونه های بیشمار ووکامرس در کنار هم و تجارب کسب شده از محصولات قبلی و نیازهای کاربران همگی دست به دست هم داده تا سعی در تولید محصولی کامل ، راست چین و بی نقص باشد.

از ویژگی های این قالب کدنویسی بهینه برای افزایش سرعت قالب و سازگاری با اکثر پلاگینها مخصوصا المنتور و افزونه ی دکان می باشد.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

نیو کالا

قالب نیوکالا newkala طبق طراحی تمپلت حرفه ای و جدید دیجی کالا طراحی شده است و سعی بر آن است که هر آنچه امکانات در قالب دیجی کالا وجود دارد در قالب نیوکالا نیز پیاده سازی شود. در واقع قالب دارای 2 تمپلت کاملا جداگانه میباشد که در یک قالب طراحی شده است و میتوان قالب نیوکالا را هم برای سایت های مجله و بلاگ و هم برای وب سایت های فروشگاهی ووکامرس و چند فروشندگی دکان به صورت حرفه ای استفاده نمود.

از ویژگی منحصربفرد این قالب هماهنگی با افزونه دکان و داشتن پنل تنظیمات مخصوص دکان و پنل کاربری چندفروشندگی برای فروشندگان با ظاهری خیلی زیبا و کاربردی می باشد.

 

 

قالب فروشگاهی

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

در این مقاله سعی شده بهترین قالب های فروشگاهی پر استفاده در دنیای وب که مورد استقبال کاربران بوده را برای شما معرفی کردیم و قالبهای فارسی معرفی شده را می توانید از سایت ژاکت تهیه بفرمایید.در صورت نیاز به طراحی سایت فروشگاهی می توانید با مشاوره از ما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟