مزایای سایت خبری چیست ؟ راهنمای جامع طراحی

مزایای سایت خبری

طراحی سایت خبری چیست ؟

از مزایای سایت خبری اطلاع از اخبار و خبرهای روز دنیا از دیرباز مردم را به دنبال خود می کشد و هزاران نفر هر روز با اخبار سر و کار دارند! چه از طریق رادیو چه از طریق تلوزیون و چه از طریق اینترنت. بله اینترنت که امروزه به صورت گوشی در دسترس همه ی مردم قرار دارد و به راحتی می توانند با یک جستجوی کوچک در گوگل به کلی اطلاعات و اخبار دست پیدا کنند

پس اینجا از اهمیت یک سایت خبری مطلع شدیم که چه راحت یک کاربر می تواند حجم زیادی از اخبار را ببیند یا به دسته بندی خاصی از اخبار رجوع کند. یک سایت خبری دقیقا نقش یک خبرگزاری اینترنتی را برای شما ایفا می کند که به راحتی با جمع آوری اخبار مختلف یا در یک حوزه ی خاص آنها را درسایت خودتان منتشر کنید و بتوانید این اخبار را یکجا در دسترس مخاطبتان قرار دهید.

 

ویژگی‌های وب سایت خبری

هر سایتی باید ویژگی های خاص خودش را داشته باشد و سایت خبری هم از این قاعده مستثنی نیست و شامل ویژگی و مزایای زیر می باشد که باعث دیده شدن آن سایت شود:

 

  • استفاده از قالبی برای پوشش حداکثری اخبار و دسته بندی‌های مهم و در عین حال جذاب
  • سرعت لود و بارگذاری بالا
  • به روزرسانی پیوسته و مداوم اخبار
  • نوشتن خبر به صورت جذاب و گیرا برای جذب مخاطب
  • نمایش تاریخ و ساعت انتشار خبرها
  • دارای قسمت اعلانات برای مطلع کردن کاربر سایت از اخبار جدید و تازه
  • قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی
  • دسته بندی‌های گوناگون برای هر بخش مانند اقتصادی، سیاسی، ورزشی و…
  • قابلیت جستجوی قدرتمند به صورت ساده و پیشرفته
  • آرشیو مرتب و منظم اخبار
  • وجود خبرنامه در سایت
  • ارائه آمار بازدید اخبار
  • رسپانسیو کامل برای همه ی دستگاهها مانند موبایل و تبلت
ادامه مطلب  افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست و چه مزایایی دارد؟

 

 

قیمت طراحی سایت خبری

 

 

هدف از طراحی سایت مجله ای چیست ؟

 

هدف از طراحی سایت خبری، گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاع‌رسانی به افراد می‌باشد

که دراین‌بین چگونگی نمایش اخبار، به‌روزترین اخبار، نحوه آرشیو اخبار از نکات مهم در طراحی سایت خبری بشمار می‌آید. همچنین  نوع قالب استفاده شده در سایت خبری باید کاملا سبک و بهینه باشد تا برای موتورهای گوگل و سئو شدن سایت عالی باشد و همچنین سرعت بالایی در بالا آمدن سایت داشته باشد تا کاربران به راحتی و در کمترین زمان از سایت خبری استفاده کنند.

 

 

درآمد زایی در سایت خبری چگونه است؟

شما امروز قصد تشکیل سایت خبری دارید و بعد از ساخت آن و شروع کردن به محتواگذاری و تولید اخبار در سایت بعد از یک مدت شاید خسته شوید که چرا باید من هر روز تعدادی اخبار در سایت منتشر کنم؟ منفعت من در چیست؟

درست است این سوال اقتصادی حق شماست که شما برای یک سایت هزینه میکنید و بعد از طراحی شما باید هزینه نگه داری و در طولانی مدت هزینه های نیروی کاری خود را دربیاورید. این کار به مرور زمان و سئو شدن سایت شما و کسب رتبه های برتر در گوگل میسر می شود و بعد از آن زمان شما با گرفتن رپورتاژ و آگهی های متفاوت به راحتی می توانید درآمد زایی کنید و ثروتمند شوید که البته زمان نسبتا زیادی میطلبد تا شما به آ« مرحله برسید ولی پیشنهاد من به شما صبر و تلاش است که در نهایت نتیجه میگیرید و این از بزرگترین مزایای سایت خبری است.

ادامه مطلب  قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ + مشاوره قبل از خرید!

 

 

 

موارد استفاده از سایت مجله ای

شما می توانید در دستبه بندی های متفاوت سایت خبری داشته باشید

مثلا سایت خبری تکنولوژی مانند دیجیاتو یا سایت خبرگزاری ایلنا که یک خبرگزاری رسمی است و تقریبا تمام اخبار را پوشش می دهد.

پس محدودیتی در نوع اخبار تولیدی ندارید ولی اگر در اول راه هستید پیشنهاد ما نیچ کار کردن است و فقط روی یک موضوع و حوزه کار کنید تا نتیجه ی دلخواه خود را با سرعت بیستر کسب کنید و پس از موفقیت می توانید حوزه های خود را گسترش دهید .

 

 

قیمت طراحی سایت خبری

اولین قدم نیاز سنجی شما از طرح اولیه سایت شما است و شما چه نوع سایتی با چه نوع محتوا و دیزاینی نیاز دارید سپس باید دید چه ویژگی هایی نیاز دارید مثلا چه نوع دسته بندی می خواهید چه بخش هایی برایی اخبار می خواهید و عواملی ازین قبیل باعث تغییر قیمت در طراحی سایت خبری میشوند که با مذاکره و مشاوره ی بخوبی می توان به نتیجه رسید. در این صفحه می توانید امکانات و قیم و دیگر اقدامات لازم برای طراحی سایت خبری   را ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟