محتوای آسمان‌ خراش چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

محتوای آسمان خراش

آیا نمی دانید محتوای آسمان خراش چگونه می تواند اهداف بازاریابی و رهبری شما را برآورده کند ؟ در اینجا بخوانید و بیاموزید که چگونه محتوای آسمان‌خراش به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسید.

فهرست مطالب

محتوای آسمان خراش چیست؟

چگونه از تکنیک آسمان خراش برای ساخت لینک استفاده کنیم؟

5 نمونه از محتوای آسمان خراش

نتیجه گیری

سوالات متداول

آیا می دانستید که 71 درصد از بازاریابان می خواهند ترافیک وب سایت را افزایش دهند، در حالی که 75 درصد خواهان بهبود کیفیت سرنخ هایی هستند که ایجاد می کنند ؟

در نتیجه، با وجود حجم عظیم اطلاعاتی که اکنون تولید می کنیم، همچنان از تلاش های خود مطالبه بیشتری می کنیم. این یکی از دلایلی است که اکثر شرکت ها محتوای طولانی  تولید می کنند که به عنوان محتوای آسمان خراش شناخته می شود.

اگر قصد دارید به استراتژی های بازاریابی محتوای آسمان خراش روی بیاورید، مهم است که بفهمید واقعاً این روش چه معنایی دارد و چگونه می توان از آن استفاده کرد.  بیایید ابتدا محتوای آسمان‌خراش را بررسی کنیم.

 

محتوا آسمان خراش

 

محتوای آسمان خراش چیست ؟

آسمان‌خراش‌ ها به‌عنوان قطعات بلندی شناخته می‌شوند که بین 1200 و بالاتر است. هنگام ساخت محتوای آسمان‌خراش ، تمام شرایطی را که به شما در صفحات وب و فرآیند نوشتن وبلاگ  کمک می‌کند، رعایت می‌کنید. یک آسمان‌خراش بر روی یک کلمه کلیدی جستجوی مرتبط یا موضوع داغ تمرکز می‌کند و مطالب عمیقی را ارائه می‌کند که ترافیک  و بک لینک‌ها را هدایت می‌کند.

 

می توانید محتوای جذاب و عمیقی بسازید مانند:

وبلاگ ها

کاغذهای سفید

کتاب های الکترونیکی

مقالات راهنما

از آنجایی که محتوای آسمان‌خراش به شما کمک می‌کند تا فرم‌های مختلف محتوا را مدیریت کنید، می‌توانید نیازهای مخاطب هدف خود را به طور موثر برآورده کنید.

 

نحوه استفاده از تکنیک آسمان خراش برای ساخت لینک

آیا برای شما سخت تر است که توجه مخاطبان هدف خود را حفظ کنید؟ به نظر نمی رسد انتظارات را برآورده کنید؟ رقابت در محیط بازاریابی امروزی شدید است.

 

اگر مواد خود را بازاریابی نکنید، مهم نیست که چقدر منحصر به فرد یا ارزشمند باشد. وقتی صحبت از بازاریابی محتوای آسمان‌خراش می‌شود، بازاریابان محتوا و وبلاگ‌نویسان متوجه شده‌اند که لینک‌ سازی ممکن است به آنها کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

 

با این حال، واقعیت این است که به دست آوردن لینک نیاز به تلاش دارد، چه رسد به دریافت لینک های با کیفیت بالا از سایت های معتبر. در نتیجه، متخصصان سئو و بازاریابی محتوای آسمان‌خراش دائماً به دنبال روش‌هایی برای تسهیل این فرآیند هستند. تکنیک محتوای آسمان خراش که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد، یکی از آنهاست.

 

  1. به دنبال محتوایی باشید که می خواهید آسمان خراش کنید

در این مرحله، باید شروع به جستجوی مطالبی کنید که مرتبط با موضوع شما باشد و بک لینک های زیادی داشته باشد. چندین ابزار برای کمک به شما در این فرآیند وجود دارد.

شما می توانید اطلاعات را به روش های مختلفی از جمله جستجو بر اساس عبارت، موضوع یا منبع معتبر پیدا کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

ادامه مطلب  مزایای اصلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ + اهمیت و ضرورت ان برای کسب و کار

 

با استفاده از کلمه کلیدی

می توانید از ابزار جستجوی کاوشگر کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات بر اساس کلمات کلیدی استفاده کنید. یک کلمه کلیدی گسترده (به عنوان مثال، جستجو) وارد کنید تا رتبه مقاله بالاتر از سایر صفحات در خلاصه SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) باشد.

فیلتر KD (سختی کلمه کلیدی) 40 توصیه می شود، زیرا سایت هایی برای کلمات کلیدی با KD بالا معمولا دارای بک لینک های زیادی هستند.

 

موضوع به موضوع

برای مکان یابی اطلاعات بر اساس موضوع، از ابزار جستجوی کاوشگر محتوا برای تایپ یک موضوع گسترده مورد علاقه (به عنوان مثال، جستجوی فروش) استفاده کنید و نتایج را با مراجعه به وب سایت ها مرتب کنید. به نفع یک صفحه با رتبه بالا، از پیوندهای سایت و صفحات منحصر به فرد محصول صرفنظر کنید.

 

اما اگر هنوز در مورد موضوع بلاتکلیف باشم چه؟

آن یک سوال بسیار خوب می باشد. اگر نمی دانید چه موضوعی را پوشش دهید اما یک وب سایت معتبر در ذهن دارید، ممکن است همچنان از عملکرد جستجوی کاوشگر سایت استفاده کنید.

 

به گزارش سایت معتبر

برای کشف محتوای یک وب سایت قابل اعتماد، از عملکرد جستجوی کاوشگر سایت استفاده کنید و URL مورد نیاز را تایپ کنید. تنها گزینه باقی مانده قرار دادن موضوع مربوطه و جستجوی مقاله است.

 

  1. محتوای اصلی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید

 

خوب، شما فهمیده اید که چگونه به قله برسید. اکنون به شما بستگی دارد که بهتر از نسخه اصلی عمل کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا در بازی برنده شوید:

 

باید طولانی تر باشد

فرصت اضافه کردن چیزی به پست موجود را از دست ندهید. با افزودن اطلاعات بیشتر، فهرست کردن موارد بیشتر در صورت امکان، محتوای موجود را گسترش دهید تا ارزش بیشتری برای مخاطب ایجاد کند. داده ها باید معقول و مناسب باشند.

 

آن را مشخص تر کنید

در نظر بگیرید که چگونه می توانید جزئیات بیشتری ارائه دهید و محتوای آسمان خراش را جذاب تر کنید. باید مطالعات بیشتری انجام دهید تا مردم را متقاعد کنید که مطلع هستید و مایل هستید آن اطلاعات را در پست خود به اشتراک بگذارید.

 

برای ایجاد یک محتوای جذاب برای مخاطبان هدف خود، می توانید:

ادغام داده های آماری

هر کلمه ناآشنا را توضیح دهید.

شامل مثال ها یا موارد استفاده.

آن را واقع بینانه تر کنید

جهان با سرعتی سرسام آور در حال تکامل است. بدون شک صنعت شما هم همینطور. با وجود اینکه پست اصلی دو ماه پیش نوشته شده است، همیشه می توانید چیز تازه ای به آن اضافه کنید.

 

می توانید با ارائه دیدگاه های مدرن به اقلام عتیقه جان تازه ای ببخشید. مردم مجذوب جدید بودن به روز رسانی ها، روندها و اختراعات می شوند.

 

آن را پر جنب و جوش تر کنید

کار را در آغوش بگیرید. در این دوره از تصویرسازی، طراحی برتر است. سخت ترین کار برای 23.7 درصد از بازاریابان محتوای آسمان خراش ایجاد محتوای بصری است. افزودن اینفو گرافیک یا عکس‌های فعلی به قطعه اصلی ممکن است پیوندهای بیشتری نسبت به تصاویر ضعیف یا بدون تصاویر ایجاد کند.

ادامه مطلب  دیجیتال مارکتینگ چیست؟ + آموزش بازاریابی دیجیتال و چرا اهمیت دارد؟

 

محتوای آسمان خراش در بازاریابی و طراحی سایت فروشگاهی میتواند موثر باشد.

محتوای آسمان خراش چیست

  1. سرنخ های با کیفیت بالا را پیدا کنید

 

اکنون که بهبود محتوا را به پایان رسانده اید، زمان آن رسیده است که سرنخ های واجد شرایطی را که منجر به تبدیل می شوند، جذب و شناسایی کنید. هدف اصلی تکنیک محتوای آسمان‌خراش، یافتن افرادی است که قبلاً به مطالب مشابه علاقه نشان داده‌اند. این نشان می دهد که بهترین بالقوه برای شما یکی از موارد زیر است

 

کسانی که جایگاه شما را اشغال می کنند

کسانی که به موضوع شما علاقه مند هستند

کسانی که قبلاً به مقاله مشابهی پیوند داده اند

یافتن مکان‌های احتمالی، ساختار داده‌های فیلتر شده و فهرست‌شده در صفحه‌گسترده، و مکان‌یابی اطلاعات تماس مشتری احتمالی، همه بخشی از این فرآیند هستند.

 

بیایید نگاهی به مثالی از نحوه عملکرد این روش بیندازیم.

 

با استفاده از ابزارهای سئو مانند Ahrefs، SEMrush، Majestic و دیگران، می‌توانید بک لینک‌هایی را به آیتم اصلی، سایر سایت‌های با رتبه برتر یا مطالب قدیمی کشف کنید.

لیست بک لینک ها به عنوان یک فایل CSV صادر می شود.

شما همه چیز را با دقت مرور می کنید تا مطمئن شوید که هیچ پورتال مقاله یا پیوند بحث وجود ندارد (آیا می خواهید اتصالات با کیفیتی داشته باشید؟).

برای یافتن آدرس ایمیل مشتریان خود، می توانید از ابزار جستجوی ایمیل استفاده کنید.

 

نتیجه
به طور خلاصه، محتوای آسمان‌خراش قوی است، درست مانند هر ایده عالی که کار می‌کند، اما اغلب سوء تفاهم می‌شود. مایه تاسف است زیرا در صورت استفاده صحیح، می تواند یک فرآیند توسعه محتوا باشد که هم برای خوانندگان و هم برای کسب و کارها مفید باشد.

 

سوالات متداول

1. محتوای آسمان خراش چیست؟
آسمان خراش ها صفحات وب یا منابعی طولانی مدت و مداوم با حداقل 1500 کلمه هستند. یک آسمان‌خراش بر روی یک کلمه کلیدی جستجوی مرتبط یا موضوع داغ تمرکز می‌کند و مطالب عمیقی را ارائه می‌کند که ترافیک، اشتراک‌گذاری‌ها و بک لینک‌ها را هدایت می‌کند.

2. تکنیک آسمان خراش چیست؟
برایان دین از Backlinko تکنیک محتوای آسمان‌خراش را ارائه کرد. این یک رویکرد لینک‌سازی است که در آن مطالب با رتبه بالا را با بک لینک‌های فراوان شناسایی می‌کنید، از معایب آن استفاده می‌کنید و اطلاعات بسیار برتری ایجاد می‌کنید.

3. چگونه محتوای آسمان خراش تولید می کنید؟
– به دنبال محتوای مورد پسندی باشید که به وب سایت های دیگر پیوند داده شده است.
– یک قطعه از مطالب بهبود یافته در مورد همان موضوع ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود ارسال کنید.
– با تبلیغ آن، افراد مناسب را از محتوای خود مطلع می کنید.

4. تکنیک آسمان خراش در سئو چیست؟
تکنیک محتوای آسمان‌خراش یک چارچوب تحقیق و توسعه محتوا در SEO است تا وب‌سایت شما را به بلندترین «آسمان‌خراش» اینترنت تبدیل کند. هدف از ساخت آسمان‌خراش سئو بزرگ‌تر، بهتر، جدیدتر، جذاب‌تر و مرتبط‌تر از وب‌سایت‌های دیگر در موضوع شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟