معرفی 8 تا از بهترین پلاگین های وردپرس

پلاگین های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین پلاگین های وردپرس : ما گزینه های زیادی را محدود کرده ایم و بهترین افزونه وردپرس را برای هر عملکرد انتخاب کرده ایم. برای تصمیم گیری در مورد بهترین افزونه ها، این جنبه ها را در نظر گرفتیم:

ویژگی‌ها – ما هر افزونه را ارزیابی کرده‌ایم تا مطمئن شویم ویژگی‌های ارائه‌شده با اهداف آن‌ها مطابقت دارند. ما همچنین مطمئن شدیم که آنها می توانند روی هر نوع وب سایت وردپرسی کار کنند.

اعتبار – ما بسیاری از پلاگین های رایگان وردپرس را انتخاب کرده ایم که در فهرست پلاگین رسمی وردپرس موجود است. برای افزونه‌های ممتاز، اعتبار توسعه‌دهندگان را بررسی کرده‌ایم تا مطمئن شویم استفاده از آنها ایمن است.

سازگاری – افزونه باید با نسخه های اخیر وردپرس و PHP سازگار باشد. ما همچنین افزونه هایی را انتخاب کرده ایم که در سه ماه گذشته به روز شده اند. اگر می‌خواهید گزینه‌های جایگزین را در نظر بگیرید، ما همچنین هفت تذکر افتخاری را در پایان مقاله آورده‌ایم. با میزبانی وب کاملاً مدیریت شده و بهینه سازی شده برای وردپرس، بیشترین بهره را از وب سایت وردپرس خود ببرید.

 

 

 

1. Elementor – بهترین افزونه صفحه ساز

Elementor: بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس.

 

آمار پلاگین:

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 4.5/5

ویژگی های قابل توجه: ویرایشگر کشیدن و رها کردن، کتابخانه الگوها، بیش از 90 ابزارک رایگان

بهترین مناسب برای: ساخت صفحه و سفارشی سازی

قیمت: فریمیوم (از 49 دلار در سال)

 

Elementor یکی از محبوب ترین پلاگین های وردپرس برای صفحه سازی است. در هسته خود، Elementor قابلیت کشیدن و رها کردن را فراهم می کند تا کاربران بتوانند صفحات و پست های خود را در کمترین زمان سفارشی کنند. این افزونه همچنین بیش از 100 قالب صفحه از پیش ساخته شده را برای راه اندازی هر نوع وب سایتی ارائه می دهد. بیش از 90 گزینه ویجت به ترکیب ویژگی هایی مانند نمادهای رسانه های اجتماعی و نوار پیشرفت بدون نصب پلاگین های اضافی وردپرس کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید : سفارش سایت شرکتی

 

در حالی که Elementor تقریباً با تمام تم های وردپرس کار می کند، برای جلوگیری از هر گونه مشکل، حتماً یک تم آماده Elementor را انتخاب کنید. در صورت شک، از تم وردپرس Hello Elementor که توسط توسعه دهندگان افزونه طراحی شده است استفاده کنید. با دریافت یک طرح ممتاز به سازنده تم Elementor دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد با سفارشی‌سازی آسان بخش‌های ضروری یک تم، مانند سرصفحه، پاورقی و حتی صفحات محصول، یک تم از ابتدا ایجاد کنید.

 

بهترین پلاگین های وردپرس

2. WooCommerce – بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس

WooCommerce: بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس.

 

آمار پلاگین:

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 4.5/5

ویژگی های قابل توجه: داشبورد WooCommerce یکپارچه، جادوگر راه اندازی سریع، پشتیبانی از چندین دروازه پرداخت

بهترین مناسب برای: ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک

قیمت: رایگان، با پلاگین  های اختیاری وردپرس که از 6 دلار در ماه شروع می شود

WooCommerce بهترین پلاگین وردپرس تجارت الکترونیک است. این کارکردهای ضروری تجارت الکترونیک مانند ایجاد ویترین، فهرست محصولات و مدیریت سفارش را فراهم می کند.

 

علاوه بر این، WooCommerce کارت های اعتباری اصلی و پرداخت های انتقال بانکی را می پذیرد و به طور یکپارچه با 140 درگاه پرداخت ویژه منطقه یکپارچه می شود.

همراه با افزونه راه اندازی سریع است که شما را گام به گام راهنمایی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سؤالات پاسخ دهید و جزئیات مربوط به فروشگاه خود را ارائه دهید و وب سایت خوب است.

ادامه مطلب  آیا یادگیری وردپرس آسان است ؟ | آموزشی سریع برای ورود به دنیای وب

مدیریت فروشگاه آنلاین با WooCommerce آسان است زیرا داشبورد با وردپرس یکپارچه شده است. از نوار کناری پنل مدیریت برای مدیریت محصولات، سفارش‌ها یا گزارش‌های خود استفاده کنید. برای طراحی سایت فروشگاهی و یا ساخت یک فروشگاه زیبا با وردپرس و ووکامرس، حتما از قالب وردپرس سازگار با ووکامرس استفاده کنید. مقاله ما در مورد آموزش WooCommerce را برای راهنمای کامل نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین در وردپرس بخوانید.

 

3.Wordfence – بهترین افزونه امنیتی وردپرس

Wordfence: بهترین اپلاگین امنیتی وردپرس.

 

آمار پلاگین:

دانلود: 4+ میلیون

امتیاز: 4.5/5

ویژگی های قابل توجه: احراز هویت دو مرحله ای (2FA)، فایروال برنامه وب (WAF)، اسکن امنیتی، جستجوگر لینک شکسته

بهترین مناسب برای: ایمن سازی وب سایت های وردپرس

 

Wordfence افزونه امنیتی وردپرس برای بسیاری از صاحبان وب سایت است. جنبه‌های امنیتی اساسی، از جمله امنیت ورود، شناسایی بدافزار و جلوگیری از ترافیک مخرب را پوشش می‌دهد. پس از نصب افزونه، داشبورد Wordfence داده‌های مختلفی را در مورد امنیت وب‌سایت، مانند خلاصه فایروال، حملات مسدود شده و اسکن‌های مشکلات امنیتی نمایش می‌دهد.

ویژگی امنیتی ورود به سیستم به شما امکان می دهد احراز هویت دو مرحله ای را برای صفحه مدیریت وردپرس تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد QR ارائه شده را با یک برنامه احراز هویت در دستگاه تلفن همراه خود اسکن کرده و کد تأیید را وارد کنید. اسکنر بدافزار بدافزار را در قالب‌ها و فایل‌های اپلاگین های وردپرس بررسی می‌کند. همچنین آسیب پذیری های امنیتی مانند درهای پشتی احتمالی، تزریق کد و تغییر مسیرهای مخرب را شناسایی می کند. جستجوگر پیوند خراب افزونه به شما کمک می کند URL های بد را در وب سایت خود پیدا کنید.

فایروال برنامه وب Wordfence (WAF) از وب سایت شما در برابر ترافیک مخرب محافظت می کند. ویژگی محدودیت ورود، آدرس های IP را که پس از تعداد مشخصی تلاش وارد سیستم نمی شوند مسدود می کند و از حملات brute force جلوگیری می کند. پس از نصب پلاگین، فایروال در حالت یادگیری اجرا می شود، بنابراین می توانید تمام ویژگی های آن را امتحان کنید و از مثبت کاذب جلوگیری کنید و از سایت خود به طور موثرتری محافظت کنید.

 

4.AIOSEO – بهترین افزونه سئو وردپرس

 

آمار پلاگین:

دانلود: 3,000,000+

امتیاز: 4.6/5

ویژگی های قابل توجه: تجزیه و تحلیل سئو روی صفحه، مدیر تغییر مسیر، نقشه های سایت هوشمند، نشانه گذاری طرح های داخلی

بهترین مناسب برای: بهینه سازی صفحات و پست ها برای موتورهای جستجو

قیمت: فریمیوم

AIOSEO یک افزونه مفید جعبه ابزار سئو وردپرس است که دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند است. ویژگی TruSEO آن عبارت کلیدی، توضیحات متا، لینک ها و طول محتوا را بررسی می کند. سپس یک امتیاز کلی سئو می دهد و نحوه بهبود این امتیاز را توصیه می کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه مدیر تغییر مسیر است، با اطمینان از اینکه کاربران همیشه به صفحه درست هدایت می شوند، از سایت شما پشتیبانی می کند. در نهایت، نشانه‌گذاری طرح‌واره داخلی، تکه‌هایی از اطلاعات مفید را در صفحات نتایج موتور جستجو با توصیه‌هایی در مورد چگونگی بهبود رتبه وب‌سایت و همچنین نرخ کلیک ارائه می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت لوازم آرایشی

 

5.WPForms – بهترین پلاگین فرم ساز وردپرس

 

آمار پلاگین:

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 5/5

ویژگی های قابل توجه: سازنده کشیدن و رها کردن، قالب های فرم از پیش ساخته شده، حفاظت از هرزنامه، تعبیه کد کوتاه

بهترین گزینه برای: ایجاد فرم های مختلف، از جمله فرم های تماس، بازخورد و اشتراک

قیمت: فریمیوم (از 31 دلار در سال)

WPForms یک افزونه فرم تماس جامع است. ویرایشگر فرم کشیدن و رها کردن و قالب های اولیه از پیش ساخته شده آن به شما کمک می کند هر فرمی را برای وب سایت خود در کمترین زمان ایجاد کنید. در مجموع، 22 قالب از پیش ساخته شده برای نسخه رایگان افزونه، از جمله فرم تماس، فرم ثبت نام و فرم ثبت نام در خبرنامه وجود دارد. همچنین امکان ایجاد فرم از ابتدا وجود دارد. تمام فرم‌هایی که با استفاده از این افزونه ایجاد می‌شوند، واکنش‌گرا هستند، به این معنی که به راحتی در دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کنند. آنها همچنین با اقدامات حفاظت از هرزنامه hCaptcha و reCAPTCHA همراه هستند.

ادامه مطلب  نقشه راه یادگیری وردپرس برای تازه‌ کاران

جاسازی هر فرمی در صفحه یا پست وردپرس آسان است، چه با استفاده از بلوک موجود یا یک کد کوتاه.

 

6. LiteSpeed ​​Cache – بهترین افزونه ذخیره سازی وردپرس

LiteSpeed ​​Cache :بهترین افزونه کش وردپرس

 

آمار پلاگین:

دانلود: 100000+

امتیاز: 4.5/5

ویژگی های قابل توجه: تنظیمات کش جامع، سرویس CDN، بهینه سازی صفحه و تصویر

بهترین گزینه برای: فعال کردن کش و بهینه سازی وب سایت

قیمت: رایگان

کش کردن وب سایت برای اطمینان از عملکرد عالی یک وب سایت ضروری است و LiteSpeed ​​Cache یکی از افزونه های ضروری وردپرس است. استفاده از این افزونه رایگان وردپرس آسان است و یک رابط بصری برای مدیریت کش سایت و ویژگی های کش پیشرفته ارائه می دهد. برای مثال، چندین کنترل کش برای روشن یا خاموش کردن جنبه‌های خاصی از سایت، مانند کاربران وارد شده، منابع PHP و صفحه ورود وجود دارد. حتی گزینه هایی برای پاک کردن کش از URL های خاص وجود دارد.

علاوه بر ابزارهای کش برای افزایش سرعت وب سایت شما، این افزونه دارای ویژگی بهینه سازی برای کوچک کردن فایل های CSS و Javascript است. تنظیمات CDN آن به شما امکان می دهد CDN QUIC.cloud را در سایت فعال کنید.

 

 

مطلب پیشنهادی : ریدایرکت چیست ؟ 

پرکاربرد ترین پلاگین های وردپرس

7.MemberPress – بهترین افزونه عضویت

 

آمار پلاگین:

دانلود: 28000+

امتیاز: 4.6/5

ویژگی های قابل توجه: قوانین محدودیت محتوا، برنامه وابسته، سیستم صورتحساب خودکار، راه اندازی آسان

بهترین مناسب برای: ایجاد یک سایت عضویت پولی

قیمت: 179-399 دلار در سال

MemberPress یک افزونه عضویت ممتاز برای کسب درآمد از سایت عضویت پولی با فروش دوره های آنلاین، دانلودهای دیجیتال مبتنی بر عضویت و سایر محتوای انحصاری است.

این افزونه پریمیوم دارای یک تیم پشتیبانی حرفه ای است و راه اندازی آن آسان است. همچنین به خوبی با پلاگین هایی مانند bbPress برای ایجاد یک انجمن محافظت شده با رمز عبور یا Easy Affiliate برای یک برنامه وابسته ادغام می شود.

می توانید چندین طرح را برای برنامه عضویت تنظیم کنید و صفحه قیمت گذاری کاملاً قابل تنظیم است. ویژگی محدودیت محتوا به شما کمک می کند دسترسی عضویت به صفحات، پست ها، فایل ها و دسته ها را محدود کنید.

سیستم صورت‌حساب خودکار یادآوری زمان تمدید برنامه را به کاربران آسان می‌کند. افزونه همچنین به طور خودکار عضویت را بر اساس پرداخت های انجام شده لغو یا تمدید می کند.

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت ارزان در کرج

 

8. bbPress – بهترین افزونه انجمن

bbPress: بهترین پلاگین رایگان برای افزودن انجمن به سایت وردپرس.

 

آمار پلاگین:

دانلود: 200000+

امتیاز: 4/5

ویژگی های قابل توجه: رابط کاربری ساده، سازگاری با تم

بهترین گزینه برای: افزودن صفحه انجمن به سایت وردپرس

قیمت: رایگان

در حالی که نصب نرم افزار انجمن گزینه ای برای ایجاد یک وب سایت انجمن است، پلاگین های وردپرس اغلب کافی هستند. bbPress یک افزونه انجمن وردپرس رایگان و سبک وزن است که به طور یکپارچه با وردپرس ادغام می شود. راه اندازی و راه اندازی یک انجمن با این افزونه زمان زیادی نمی برد. بخش مدیریت انجمن از صفحه مدیریت وردپرس قابل دسترسی است. رابط کاربری آن برای مدیریت انجمن ها و حساب های کاربری ساده و آسان برای استفاده است.

bbPress دارای یک ویژگی سازگاری با تم است که تضمین می کند همه عملکردها و عناصر bbPress بدون توجه به موضوع سایت کار می کنند، حتی اگر شامل کد یا قالب های bbPress نباشد. این افزونه رایگان همچنین با پشتیبانی Akismet برای محافظت از هرزنامه ارائه می شود.

 

امیدواریم  این مقاله که توسط سایت وب رویال  با هدف ارائه خدمات طراحی سایت تهیه شده برای شما عزیزان سودمند بوده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟