قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ + مشاوره قبل از خرید!

قیمت طراحی سایت - گروه طراحی سایت وب رویال

قیمت طراحی سایت چرا متغیر است؟

خواندن این مقاله فقط 5 دقیقه از وقت شما را می گیرد ولی خیلی از سوالات شما درباره قیمت طراحی و ساخت سایت را برای شما مشخص می کند. ممکنه برای همه پیش اومده برای کسب و کارشون نیاز به سایت داشته باشند و برای سفارش طراحی سایت به چندتا سایت تو نتایج گوگل سر بزنند و تماس بگیرند و قیمت طراحی سایت رو بپرسند!

و در کمال تعجب با شنیدن ارقام عجیب و غریب بسیار بالا و یا بسیار کم مواجه می شوند.

خدمات طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی داره و باید قبل از طراحی سایت یک مشاوره کامل با طراح معتبر و پس از نیاز سنجی شما از سایت مورد نظر قیمت دهی به مشتری انجام می شود.

 

 

عوامل دخیل در قیمت طراحی سایت

1.نوع سایت

اول از همه شما باید مشخص کنید که سایت مد نظر شما برای چه کسب و کاری قرار است راه اندازی شود به طبع قیمت ساخت یک سایت شرکتی برای معرفی برند و شرکت با یک سایت فروشگاهی که شامل چندیدن محصول است فرق دارد.

 

2.طراحی اختصاصی یا وردپرس؟

دومین عامل در قیمت طراحی سایت روش ساخت سایت است که می تواند به صورت اختصاصی کدنویسی شود و طراحی خاص و یونیک برای خودتان داشته باشید یا با طراحی سایت وردپرسی که تمام نیازهای شما را برآورده کند.

در این بین قیمت سایت اختصاصی کدنویسی شده به طبع خیلی گرانتر از سایت وردپرسی می باشد.

مشاوره: اگر در اول راه هستید پیشنهاد من به شما استفاده از   سایت وردپرسی است چون با هزینه ی معقولی در اول راه می توانید ضرر و زیان احتمالی در صورت رونق نگرفتن کسب و کارتان را بگیرید سپس در صورت ارتقا و کسب مشتریا بیشتر اقدام به ساخت سایت اختصاصی برای خودتان شوید.

 

3.نیازهای شما

شما زمانی که برای طراحی سایت شخصی برای رزومه یا معرفی خودتان می خواهید قطعا قیمت کمتری نسبت به یک سایت شرکتی دارای یک صفحه ی اصلی و تماس با ما و درباره ما است و همین هم برای یک سایت شرکتی با چندین صفحه و فرم های متنوع و امکانات دیگر هم حتما گرانتر محاسبه میشود.

 

 

باورهای غلط درباره طراحی سایت

یکی از باورهای غلط درباره سایت های وردپرسی این است چون سیستم مدیریت محتوای وردپرس قیمت آن رایگان است پس هر کسی می تواند با کمترین علم یک سایت طراحی کند و این اشتباه است.

ادامه مطلب  راهنمای جامع انتخاب هاست ایران و خارج + تفاوت هاست سی پنل و دارکت ادمین

شما باید تسلط کامل به وردپرس و پلاگین و قالبهای آن داشته باشید چون فقط طراحی یک صفحه اصلی به معنای تمام شدن کار و ایجاد یک سایت نیست.

شما باید بعد از تهیه ی دامنه و هاست و سپس تنظیم این دو باهم نسبت به طرح اولیه ی گرافیکی سایت اقدام کنید و سپس پس از نیازسنجی نوبت به خرید پلاگین ها و قالب مورد نظر است تا اینجا 50 درصد راه را رفته اید!

بعد از آن باید کار با صفحه سازها و و فرم سازها را بلد باشید تا بتوانید یک سایت را کامل کنید.

این تنها بخشی از پروسه ی طراحی سایت بود که شما درگیر آن می شوید.

 

 

باورهای غلط طراحی سایت

 

دو راه دارید!!

یا خودتان دست بکار شوید و یک یا چند دوره شرکت کنید و طراحی سایت را در حداقل چهار الی شش ماه یادبگیرید یا سایتتان را به یک شرکت طراحی سایت واگذار کنید و دردسر طراحی سایت را به دوش نکشید!

راه حل دوم بهترین گزینه است چون در زمان خود صرفه جویی می کنید و نیازی به آزمون و خطا نیست تا اینکه سایت شما آماده ی بهره وری شود. شما با مشاوره ریاگان با ما می توانید بهترین نتیجه را از روند طراحسی سایت بگیرید.

 

 

قیمت گذاری عجیب و غریب!!!

بعضی از سایتها قیمتهای عجیب برای طراحی سایت ارائه میدهند که کارفرمایان را دچار شک و تردید می کند. بله همینطور است یکی برای سایت وردپرس شرکتی 15 میلیون قیمت می دهد یکی هم 1میلیون!!

اشتباه ننوشتم درست است چون در قیمت دهی خیلی موارد دخیل هستند مثلا شرکتی با اعتبار 10یا 15 ساله هیچوقت سایتی حتی با وردپرس را با قیمتی خیلی کم ارائه کند چون شرکت مذکوره در طول این سالها کارمندان بیشتر و هزینه های متفرقه همانند اجاره دفتر و دیگر موارد سبب افزایش قیمت طراحی سایت می شوند.

و در ادامه کسی که قیمتی بسیار پایین می دهد احتمال زیاد در خانه بصورت فریلنسری و بدون هزینه های اضافی مانند اجاره و دیگر چیزها با دادن قیمت بسیار کم به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند.

شما باید با توجه به نیاز خود و بودجه ی موردنظر اقدام به واگذاری پروژه ی طراحی سایت وردپرسی خود کنید.

 

 

گول نخورید!

به احتمال زیاد با خواندن مطلب بالا می گویید که طراحی سایت خود را به فریلنسر تحویل دهیم ولی باید بگم که این کار هم مشکلات خود را دارد چون قطعا هزینه هایطراحی بیشتر از مبلغ گفته شده(مثلا1میلیون) می باشد و شما در تله می افتید!

ادامه مطلب  مزایای سایت خبری چیست ؟ راهنمای جامع طراحی

 

 

هزینه های واقعی طراحی سایت

شما برای طراحی سایت نیاز به یک دامنه و هاست دارید که کمترین قیمت آن با دامنه IR و هاست ایرانی 2 گیگ حجم مبلغی در حدود 300هزار تومان می شود و در مقابل اگر دامنه com با هاست خارجی تهیه کنیم مبلغی نزدیک به 700هزار تومان باید بپردازید!

پس چطور می شود یک طراح سایت با 1 میلیون برای شما سایت طراحی می کند؟ بله هزاران ترفند برای ساخت سایتهای بی کیفیت است که طراح می تواند انجام دهد پس گول نخورید اینگونه اشخاص پس از تحویل سایت به شما دیگر هیچگونه مشکلی را گردن نمیگیرند و عملا شما هزینه ی الکی کرده اید.

 

در مرحله ی بعد ساخت لوگو (در صورت نداشتن لوگوی برندتان) و تهیه ی طرح گرافیکی خود مستلزم هزینه است اینها فقط اول راه طراحی سایت است بعد از آن باید نیاز سنجی قالب و پلاگین ها انجام شود.

 

یک سر به مارکت ایرانی ژاکت یا راست چین بزنید و می بینید هزینه ی کمترین و ارزانترین قالب چیزی نزدیک به 400هزار تومان است و در کنار قالب برای افزونه های سایت که چه تعداد مناسب است باید کمترین افزونه (6تا10عدد) هزینه کنید مبلغی نزدیک به 1 میلیون تومان باید بپردازید.

 

به نظر شما کسی که سایت با قیمت 1 میلیون طراحی می کند برای خودش دستمزدی نمی خواهد؟ بله سوال عجیبی است چون طراحانی ازین قبیل با استفاده از قالبها و پلاگین های کرک شده که به صورت رایگان در سطح اینترنت وجود دارند عملا طراحی سایت مجانی را انجام می دهند و کل هزینه ی دریافتی دستمزدشان میشود!

پس سعی کنید به هر کسی با قیمتهای خیلی ارزان یا بیش از حد گران اعتماد نکنید چون طراحی و نگه داری سایت پروسه ای هزینه بر است و نباید به عنوان یک خرید دم دستی و ارزان به آن نگاه کرد.

سایت شما هویت کاریه شماست یک سایت نمایانگر برند بودن شماست پس سعی کنید بهترین طراحی و سرعت و امنیت را برای پروژه ی خودتان در نظر بگیرید.

 

ما در کنار شما هستیم تا صادقانه به شما مشاوره دهیم تا سایت مورد نظر شما طراحی شود و به کسب و کار اینترنتی خودتان رونق دهید.

 

 

سئو سایت

ما در راستای تکمیل خدمات سایت وب رویال قسمت خدمات سئو سایت را راه اندازی نموده ایم که می توانید بعد از مشاوره با کارشناسان ما برای خدمات سئو سایت خودتان اقدام به سفارش نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟